خرید دوربین مداربسته خانگی

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل

استفاده از دوربین های مداربسته یکی از بهترین راههای شناسایی و به وجود آورنده امنیت در خانه و منزل مسکونی می باشد ، به خصوص که دزدی و سرقت ها زمانی اتفاق می افتد که خانه خالی باشد و ساکنین در آن حضور نداشته باشند.
دوربین های امنیتی یک جزء کلیدی در سیستم های امنیتی خانگی بوده که دارای تنوع بسیار بالا و با ویژگی های مختلفی می باشند . با توجه به این تنوع ممکن است انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای خانه شما کار بسیار دشواری است . به همین دلیل در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات لازم را برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

دوربین مدار بسته

چه تعداد دوربین برای منزل مسکونی کافی است؟

خوب این موضوع تا حد زیادی به متراژ خانه یا آپارتمان شما وابسته می باشد . ولی به صورت کلی جدای از شکل و متراژ خانه ،  قسمت هایی در ساختمان هستند که نیازمند نصب دوربین مداربسته می باشند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

درب های ورودی ساختمان:

درب های ورود و خروج خانه اولین و مهمترین نقطه در امنیت ساختمان می باشد که باید توسط بهترین دوربین های مداربسته پوشش داده شوند . از این طریق می توانید بر ورود و خروج افراد ، نظارت و کنترل داشته و افراد تازه وارد یا غریبه را شناسایی کنید . توصیه می شود برای درب ورودی از دوربین های مداربسته با کیفیت و چهره زن که تصویر برتری دارند برای این نقاط استفاده کنید.

پارکینگ:

با توجه به افزایش شدید قیمت خودرو یکی از نقاط بسیار حساس و بسیار مهم در ساختمان پارکینگ ها هستند . چون دسترسی به پارکینگ آسان بوده و معمولا انباری واحد ها نیز در پارکینگ واقع شده است . پس این قسمت نیز باید توسط بهترین دوربین های مداربسته پوشش داده شوند.

محوطه حیاط :

حیاط آپارتمان یک محیط روباز است که علاوه بر نور زیاد خورشید در روز ، معمولا شب ها تاریک بوده و نیاز به دوربین دید در شب قوی را مهم جلوه می دهد . در ضمن حیاط معمولا بزرگ و  دارای دید باز است . دسترسی به حیاط از طریق دیوار اصلی یا دیوار همسایه ها نیز وجود دارد بنابراین بهتر است در این مکان نیز دوربین مناسبی نصب شود .


پشت بام:

پشت بام به دلیل رفت و آمد کم و خلوت بودن امنیت کافی ندارد و سارق می تواند از طریق دیوار مشترک همسایه وارد پشت بام ساختمان شود . پس توصیه می کنیم در صورتی که با همسایه در پشت بام دیوار مشترک دارید حتما برای پشت بام یا ورودی آن حداقل یک دوربین مداربسته مناسب در نظر بگیرید.


انباری ها :

قطعا شما نیز داخل انباری واحد خود اشیا ، ابزار و یا وسایل گران قیمتی دارید که بنا به هر دلیلی فعلا از آن استفاده نمی کنید ، پس باید دوربین های پارکینگ را طوری نصب کنیم که درب ورودی انباری ها را نیز پوشش دهد. البته در صورت حساسیت و ارزش بالای وسایل داخل انباری می توانید برای آن محل نیز به صورت جداگانه برای آنها دوربین نصب کنید. البته افزایش تعداد دوربین ها به صورت تصاعدی روی هزینه نصب دوربین مداربسته شما تاثیر می گذارد محوطه بیرونی ساختمان: محوطه بیرونی ساختمان زمانی اهمیت پیدا می کند که همسایگان ساختمان وسایل نقلیه خود را در کوچه و خیابان پارک کنند پس برای افزایش امنیت محل پارک خودرو و همچنین محوطه جلوی ساختمان لازم است از حداقل دو عدد دوربین با دید در شب قوی استفاده کرد.

دوربین مداربسته مناسب برای فضای داخلی منزل

نصب دوربین مداربسته در داخل واحد آپارتمانی مسئله ای بسیار مهم است . باید بدانید در صورتی که شما از واحد مسکونی برای سکونت استفاده می کنید از نظر قانونی نمی توانید داخل واحد دوربین نصب کنید مگر صرفا روی درب ورودی . برای داخل واحد آپارتمان پیشنهاد می شود از سیستم های دزدگیر اماکن استفاده کنید چرا که هیچ محدودیت قانونی برای آن وجود ندارد .

از چه برند دوربین مداربسته ای برای منزل مسکونی استفاده کنیم؟

برند های بسیار متنوعی در بازار خرید دوربین مداربسته وجود دارند اما به صورت کلی بهتر است برای منازل مسکونی از برندهای معتبر با قیمت متوسط استفاده گردد. اگر بودجه شما محدود است باید به سمت دوربین های متفرقه و ارزان قیمت بروید اما اگر می توانید بودجه مناسبی برای این امر در نظر بگیرید در مرحله اول دوربین های برند بادیگارد ( bodyguard )  و اگر می خواهید بیشتر هزینه کنید برندهای هایکویژن (Hikvision)،داهوآ (Dahua) و یونی ویو (Uniview) برای نصب در منازل بسیار مناسب هستند.

در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته برای منزل مسکونی خود هستید با ما تماس بگیرید . متخصصان نوین گستر ایران به صورت 24 ساعته آماده مشاوره رایگان و تخصصی در خصوص دوربین مداربسته مناسب خانه شما هستند .

اشتراک گذاری

WhatsApp
Email
Telegram
دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. محمد عطایی گفت:

    باسلام خدمت ادمین
    واقعا مطالب سایت عالین 🙂

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.