همه چیز در ارتباط با دوربین پلاک خوان مایلسایت

همه چیز در ارتباط با دوربین های ماهان

کمپانی ها و برندهای مختلفی در دنیا وجود دارد که ارائه دهنده انواع دوربین از جمله دوربین پلاک خوان و دوربین های مدار بسته هستند که محصولات هر کدام از آن ها دارای طرفداران بسیار می باشند. کمپانی هایک ویژن یکی از همین برندها است که محصولات متنوع و با کیفیتی دارد. دوربین های شرکت ماهان از محبوب ترین دوربین ها در بازار ایران هستند که در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر می خواهید  با این دوربین های بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

دوربین

چرا دوربین های ماهان را بخریم؟

پیش از آنکه به بررسی دلایل انتخاب محصولات و دوربین های هایک ویژن را بررسی کنیم بهتر است به معرفی این برند بپردازیم. شرکت یک شرکت چینی است و از بزرگ ترین شرکت های جهان در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز نمود.  شرکت ماهان اندیش با برخورداری از تیمی متخصص و با تجربه و با بهره گیری از برترین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا توانسته دوربین و نرم افزار پلاک خوان طراحی و اجرا نماید.

از مهم ترین دلایل انتخاب و خرید دوربین های پلاک خوان ماهان می توان به کیفیت بالای محصولات آن در مقایسه با سایر برندهای ارائه دهنده این محصولات، قیمت مقرون به صرفه با توجه به کیفیت عالی که دارد، گارانتی و ضمانت نامه پس از فروش اشاره نمود، هچنین این دوربین ها دارای لنزهای بسیار با کیفیت،  قابلیت های پردازی تصویر، رزولوشن بالا، قابلیت ارتقا و .. هستند. بنابراین برای داشتن خریدی مناسب و رضایت بخش می توان این دوربین را انتخاب نمود.

دوربین پلاک خوان ماهان

یکی از محصولات شرکت ماهان اندیش دوربین پلاک خوان است که قادر به تصویر برداری با کیفیت بسیار بالا می باشد. این دوربین حتی در شرایطی که نور بسیار کم است نیز دارای بهترین عملکرد ممکن است به همین دلیل به منظور کنترل تردد وسایل نقلیه در بسیاری از پارکینگ ها و خیابان های پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین ویژگی های برخی از دوربین ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

  • آشکارسازی هوشمند

دوربین پلاک خوان برند ماهان دارای رزولوشن دو مگا پیکسل است در شرایط مختلف دارای توانایی تشخیص و اعلام آلارم می باشد. از جمله توانایی های این دوربین می توان به تشخیص قطع شدن خط فرضی که از قبل ترسیم شده، تشخیص ورود غیر مجاز هکرها به منوی دوربین، تشخیص و اعلام آلارم بر اساس ورود و خروج غیر مجاز افراد به منطقه از قبل مشخص شده، تشخیص به هم خوردن فوکوس دوربین، شمارش نفرات، تشخیص چهره، تشخیص قطع شدن صدای میکروفن دوربین و … اشاره نمود.

  • کدک های هوشمند

دوربین های پلاک خوان از مدل های کد گذاری هوشمند به منظور تصویر برداری بهتر استفاده می نمایند.  از جمله این کد گذاری ها می توان به بهینه نمودن پهنای باند دوربین بدون افت کیفیت تصویر، ضبط هوشمند بر اساس ویدئو آنالیتیک، انتقال و نمایش زنده تصاویر، ارسال چند استریم جداگانه به صورت همزمان، حداقل میزان تاخیر در ارسال تصاویر دوربین و … اشاره کرد.

مهم ترین مزیت دوربین های پلاک خوان ماهان

دوربین پلاک خوان ماهان دارای مزایای بسیاری است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نصب آسان در مکان مورد نظر

این دوربین ها را می توان بر روی زیر ساخت های مختلف مانند چراغ راهنمایی، پل ها، پایه پراغ های نصب شده در کنار خیابان و .. به راحتی نصب کرد. به عبارتی می توان گفت نصب و راه اندازی دوربین های پلاک خوان ماهان در زمان کوتاهی انجام می شود.  در این دوربین ها انتقال دیتا و جریان الکتریکی از طریق یک کابل صورت می گیرد.

  • راه اندازی و تنظیمات ساده

از راه دور و با استفاده از یک رابط گرافیکی کاربر پسند می توان این دوربین ها را با گوشی یا تبلت کنترل کرد. راه اندازی این دوربین ها چندان کار دشواری نیست و در راهنمای آن مراحل نصب و راه اندازی به خوبی توضیح داده شده است.

  • استفاده آسان به دلیل عملکرد خودکار

هنگامی دوربین نصب و راه اندازی می شود با روشن نمودن دوربین فعالیت خود را آغاز نموده و به ثبت اطلاعات محل مورد نظر و محیط اطراف خود می پردازد. این دوربین ها برای تنظیم کیفیت تصاویری که ثبت می کنند ابتدا میزان نور و روشنایی محیط را می سنجند. همچنین در مواقعی که دوربین دستکاری شود سنسورهای آن فعال می شوند و آلارم سیستم روشن می شود. دوربین های پلاک خوان ماهان ثبت و خوانش شماره پلاک خودروها را با کیفیت بسیار بالایی انجام می دهد و در مواقعی که کیفیت خواندن پلاک ها پایین تر از سطح استاندارد باشد سیستم هشدار آن فعال می گردد و اطلاع رسانی می کند.

  • امکان انتخاب حالت های مختلف دوربین

دوربین پلاک خوان ماهان را می توان به دو صورت تظیم کرد. در نوع اول دوربین به نحوی تنظیم می شود که هر خودرویی وارد میدان دید آن می شود تصویر پلاک و اطلاعات آن را ثبت می کند.  در نوع دوم مدل خودرو خاصی تعیین می شود و سنسورهای خارجی دوربین به محض مشاهده این مدل خودرو به ثبت تصویر و اطلاعات آن می پردازند. بنابراین با استفاده از این دوربین ها می توان محدوده وسیعی از فضای اطراف پارکینگ و دو لاین در جاده ها را تحت پوشش قرار داد.

 

سامانه ثبت تردد جاده ای

امروزه تامین امنیت و آرامش مراکز و مناطق مختلف بسیار اهمیت پیدا کرده است و به منظور کنترل  تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از تخلفات احتمالی از سامانه ثبت تردد جاده ای استفاده می شود . درواقع این سامانه با ثبت شماره پلاک خودروها که بهترین اقلام اطلاعاتی جهت احراز حویت خودروها است به کنترل آن ها می پردازد.  برای راه اندازی این سامانه به نرم افزارهای پلاک خوان خودرو در کنار دوربین های پلاک خوان و سایر تجهیزات نیاز است.  شرکت های نرم افزاری متعددی وجود دارند که ارائه دهنده این نرم افزارها هستند که از جمله بهترین آن ها در داخل ایران می توان به شرکت ماهان اندیش که محصولات نرم افزاری بسیار دقیق و با کیفیتی را ارائه می دهد اشاره نمود.

اگر بخواهیم درباره شرکت ماهان اندیش صحبت کنیم باید گفت این شرکت از برترین شرکت های ارائه دهنده سامانه جامع پلاک خوان در کشور است که بیش از یک دهه است که با برخورداری از تیمی متشکل از کارشناسان و متخصصان با تجربه  و با بهره گیری از برترین تکنیک ها و روش های و همچنین الگوریتم های هوش مصنوعی به تولید انواع نرم افزارهای کاربردی بپردازد. از جمله محصولات این شرکت می توان به سامانه جامع کنترل تردد خودرو، سامانه مدیریت پارکینگ، سامانه تشخیص خودکار پلاک خودرو، سامانه پرسشیار و … اشاره نمود.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.