مزایا و کاربردهای نرم افزار پلاک خوان

مزایا و کاربرد های نرم افزار پلاک خوان ماهان

نرم افزار پلاک خوان ماهان که با نام های دیگری نظیر نرم افزار کنترل تردد خودرو ماهان نیز شناخته می شود، یکی از بهترین نرم افزارهای کاربردی بوده که در سال های اخیر طراحی شده است. این نرم افزار به کمک دوربین پلاک خوان مایلسایت و یا دوربین های برند های دیگر امکانی را فراهم می کند تا بتوان پلاک همه خودروهایی که از محل مورد نظر عبور می کنند را ثبت کرد. ثبت پلاک در اماکن مختلف با اهداف گوناگون انجام می شود که در ادامه با کاربردهای مختلف نرم افزار پلاک خوان آشنا خواهیم شد.

نقش دوربین پلاک خوان در افزایش دقت و کارایی نرم افزار پلاک خوان ماهان

دوربین پلاک خوان را می توان نوعی دوربین مدار بسته دانست که دارای کیفیت و وضوح تصویر بسیار مطلوبی هستند. با توجه به اینکه پلاک های فارسی دارای حروف و اعدادی هستند که شباهت های زیادی به هم دارند، در صورتی که دوربین پلاک خوان کیفیت لازم را نداشته باشد، ممکن است نرم افزار کنترل تردد خودرو ماهان نتواند عملکرد مناسبی داشته باشد. به همین خاطر شرکت های سازنده معمولا بیشترین کیفیت را برای دوربین های پلاک خوان درنظر می گیرند تا با دقت بالایی پلاک خودروها ثبت شود.

نگهبان نرم افزار پلاک خوان ماهان

 

 

نرم افزار پلاک خوان ماهان چگونه شماره پلاک را تشخیص می دهد؟

یکی از نیازهای اصلی نرم افزار کنترل تردد خودرو، تشخیص اتوماتیک پلاک خودروها است. برای این منظور ابتدا دوربین ها تصویری از پلاک خودرو را ثبت می کنند سپس این تصویر به کمک یک سری الگوریتم شناسایی می شود تا شماره پلاک به درستی تشخیص داده شود. هر چه الگوریتم ها و دوربین های پلاک خوان قوی تر باشند، نرم افزار پلاک خوان دقیق تر و سریع تر عمل می کند. بدین ترتیب نرم افزار و سخت افزار موجود تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت عملکرد نرم افزار کنترل تردد خودرو دارد.

دوربین پلاک خوان با لنز متغیر مایلسایت

 

 

مزایای نرم افزار پلاک خوان ماهان

  • امکان گزارش از یک خودروی خاص برای کسب و کارهای مختلف
  • امکان گزارش از یک خودرو با توجه به زمان و مکان تردد
  • امکان تشخیص خودروهایی که از مدت زمان معمول بیشتر در پارکینگ توقف داشته اند
  • و…

کاربرد نرم افزار پلاک خوان

یکی از کاربردهای اصلی نرم افزار پلاک خوان ماهان، استفاده در کنترل ترافیک شهرها است. امروزه با نرم افزارهای بسیار قدرتمند و دوربین های بسیار با کیفیتی در راهنمایی و رانندگی جهت کنترل ترافیک شهرهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بدین ترتیب بیشترین کاربرد نرم افزار و دوربین پلاک خوان در کنترل ترافیک شهرها است.

کاربرد دیگر نرم افزار کنترل تردد خودرو، استفاده در پارکینگ های عمومی است. پارکینگ های عمومی به خصوص در کلانشهرها بسیار شلوغ هستند و یک نرم افزار پلاک خوان قدرتمند می تواند به خوبی همه پلاک هایی که وارد پارکینگ شده و همچنین همه پلاک هایی که از پارکینگ خارج می شوند را ثبت نماید.

از دیگر کاربردهای نرم افزار پلاک خوان می توان به استفاده مراکزی همچون کارواش و باسکول اشاره کرد. نرم افزار ها و دوربین های پلاک خوان محدودیت خاصی از نظر تعداد پلاک ندارند و برای هر جایی قابلیت استفاده دارند. کیفیت و کارایی دوربین پلاک خوان اهمیت بسیار زیادی داشته و نباید از آن غافل شد تا بتوان در هر مکانی که از سامانه پلاک خوان استفاده می شود، بهترین عملکرد را شاهد بود.

درخواست دمو 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.